duminică, 30 octombrie 2011

Noua era?

De mult se astepta asta.
Si zic ca era si timpu. Oarecum jegul din dubstep are o legatura subtila cu distorsul din chitara. Iar vocea solistului e ca si cireasa de pe tort atata timp cat vorbim de trupe hardcore si/sau metal cu vocali potenti si nu de barbati-femei cu voce pitigaiata. Mi-as dori sa aud mai mult de la korn&skrillex. Poate un mix de la un artist dubstep si Pantera si asa mai departe. Stiu, poate stricam frumosul, dar incercarea moarte n-are.

Mi-a facut in ciuda Principessa cand mi-a sugerat linkul. Il aveam in playlistul de jewtube demult dar lenea asta... ce sa-i faci?

asa-deci:

Korn Feat. Skrillex - 'Get Up' music video 

 

10 comentarii:

  1. doua postari pe sfarsit de luna, datorita mie :)
    daaa, ma umflu in pene! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. naaa. nu te mai umfla in pene... asa e cantecul :P :))
    da.... datorita tie! ai vazut doar...cum ai lipsit...cum am lipsit si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  3. coincidenta? ar spune gurile rele...

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm...ce coincidenta... sau chiar o fi?! paote principessa sunt tot eu, si n-am avut timp sa scriu si pe la vita e bella :P

    RăspundețiȘtergere
  5. hm, dedublarea personalitatii...schizofrenie? :))
    eu sufar de chestii muuult mai grave

    RăspundețiȘtergere
  6. noapte buna, contele meu drag!
    tine-mi pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  7. da... boala se numeste frica... ma rog...
    iti tin pumnii draga mea.. unde sa ti-i pun? ti-i pastrez pe raft in baie?
    da ce faci maine de tre sa ti-i tin? n-ai nevoie de ei?

    RăspundețiȘtergere
  8. da,da! bun loc pe raft in baie! oh, da' ce bine mi i-ai tinut! as putea sa mi-i iau inapoi acum? cred ca mai am nevoie de ei.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu ti-i mai dau inapoi. le-am gasit intrebuintare, unul imi tine periuta unul pasta de dinti. sunt in baie dupa cum am promis. dar ce teste a trebuit sa treci azi? ce provocari? examene?

    RăspundețiȘtergere